![]() |
اقتباس:
وماله المبدء بيقول انا اعتارض اذا انا موجود منور يغالى |
أعتقد إنه بيعترض على ترشيح أميره للأدمن كقاضي للمنتدى
واللا انت بتعترض على إيه بالظبط يا أحمد؟؟ |
مش عارف بس انا بعترض وخلاص هما مش فى مجلس الشعب بيعترضوا برضوا ههههههههههههههههههه لا انا بعترض لهدف ان معظم الناس هنا متعرفش بعضها ازاى هختار واحد انا معرفوش وامسكة حاجة ولا اية |
اقتباس:
ده على اساس انك متعرفنيش والحمد لله كل الى هان اهل للثقه لا من رحم ربى |
كارمن 2
ادمن 1 عمرو 1 تفتكروا دى نتيجة ولا اييييييييييييييه؟ ياريت اللى مش رشح قاضى المنتدى يدخل ويرشح بليييييييييييز يا جماعة |
فى انتظر باقى الاعضاء
|
لا أعتقد يا احمد ان معظمنا هنا عارفين بعض
فيه ناس عارفينهم شخصيا واللي منعرفهمش شخصيا اعتقد ان احنا بقينا معاهم عشرة عمر يعني نعرفهم كويس اوى |
اقتباس:
هو ده الكلام ادخلين على سنتين |
كــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــارمن
أسف يا أسامه أسف يا عمرو بيه |
لو تسمحولي انا هختار لقب مش مذكور وهوا لقب عن شخصيتي
اختار لقب { الـــــــــــــغـــــــــ ـامــــــــــــــــض } |
| الساعة الآن 09:14 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir