منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الماكولات والمشروبات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=59)
-   -   مطعم الماجيك يرحب بكم ويتمنى لكم شهية طيبة (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14727)

دبدوباية 01-17-2010 01:10 AM

طب اختارى يالا بقى مين يدخل المطبخ بعدك
وتسلم ايديكى على الجمبرى اللذيذ دة

admin 01-18-2010 06:18 AM

فى انتظر العضو القادم
بوجد الجمبرى جنان

دبدوباية 01-19-2010 10:40 AM

طب يالا بقى
أنا اختارت يوسف الديب
وهاطلب منه يعملنا ممبار
ورينا شطارتك بقى

admin 01-20-2010 08:02 AM

فينك ياعم يوسف

karmen 01-23-2010 09:37 PM

فكره تمام أوي
ياللا يا يوسف منتظرين

دبدوباية 03-08-2010 08:46 AM

الظاهر كدة يوسف هرب من أرض المعركة
يوووووووووووووووووووووه
قصدى أرض المطبخ
هههههههههههههههههه

احساس برئ 04-11-2010 02:03 AM

ليه كدا ممكن يكون بيجهز

مش بيهرب


الساعة الآن 03:55 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir