![]() |
طي فين باقى الاعضاء
|
معرفش والله
ايه الطناش اللى الناس فيه ده |
ياريت تبدأي بتنشيط الموضوع من جديد واخبار الأعضاء به وربنا يوفئك ويتنشط من جديد |
اية يا مانوللى
ابعتى رسايل خاصة للاعضاء وان شاء الله خير بس بلاش تعملى معايا كدا هههههههههههههههههههه |
اعمل ايه ياعم
انت هتجيبلى مصيبة ولا ايه ههههههههههههههه مين ده يا جماعة انا معرفوووووووووووووووش وبعدين انا قولت نرشح قاضى المنتدى |
طب انا هقترح ممكن يكون قاضي الماجيك ادمن ايه رائيكو؟
|
يعنى الى انتوا شايفينة انا معاكوا فية |
نشوف الاغلبيه
بس دى ثقه غاليه عاليا |
انا اعترض بس لية معرفش المهم انى بعترض وخلاص انا asf |
تعترض على ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| الساعة الآن 10:41 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir