![]() |
طب بما ان فنديزيل مش اختا العضو اللى بعده أنا هاطلب من ستار تدخل المطعم وتعملنا أحلى جمبرى مقلى ومشوى |
انا مستنيك ياستار علشان ادوق اكلك لاني بحب الجمبري اووي اووي |
كل ستار كدة هربت من أولها كدة ياستار تشمتى شباب الماجيك فينا؟ |
ههههههههههههه
هتلاقى بس عندها امتحانات طب شوفى عضو او عضوه يكون متواجد وابعتى له |
الووووووووووووووووووووووو وووووووو سوري يا دبدوووبه قوي على التاخيير معاش اللي يشمت فيكي يا حبيبتي والله لسه شايفه الرساله دلوقتي<<< كان عندي امتحنات فعلا ودخلت هنا على طووول انا مستعده يا جمااعه للوصفه بس سؤال رفيع كده ايه الاكله اللي هتختاروها ؟؟؟ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
دبدوووبه
طلبت منك جمبرى مقلى ومشوى |
بالظبط كدة يا ستار دة طلبى انا عايزة جمبرى مقلى ومشوى |
يلا ياستار ،،، عشان انا نفسى فى الجمبرى |
حاضريين للطيبين ادي الجمبري المقلي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] والمشوي لسه في الفرن *ـــ^ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ااااااااااااااااااااااااد ي الجمبري المشوييي بس يعني متنسونييش معاكو هههههههههههههههههه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الساعة الآن 11:19 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir