منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الماكولات والمشروبات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=59)
-   -   مطعم الماجيك يرحب بكم ويتمنى لكم شهية طيبة (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14727)

دبدوباية 01-15-2010 09:03 AM

طب بما ان فنديزيل مش اختا العضو اللى بعده
أنا هاطلب من ستار تدخل المطعم وتعملنا أحلى جمبرى مقلى ومشوى

yousef eldeep 01-15-2010 09:59 AM

انا مستنيك ياستار علشان ادوق اكلك
لاني بحب الجمبري اووي اووي

دبدوباية 01-16-2010 02:22 AM

كل ستار كدة هربت من أولها
كدة ياستار تشمتى شباب الماجيك فينا؟

admin 01-16-2010 04:43 AM

ههههههههههههه


هتلاقى بس عندها امتحانات


طب شوفى عضو او عضوه يكون متواجد وابعتى له

THE STAR 01-16-2010 04:55 AM

الووووووووووووووووووووووو وووووووو
سوري يا دبدوووبه قوي على التاخيير
معاش اللي يشمت فيكي يا حبيبتي
والله لسه شايفه الرساله دلوقتي<<< كان عندي امتحنات فعلا
ودخلت هنا على طووول
انا مستعده يا جمااعه للوصفه
بس سؤال رفيع كده
ايه الاكله اللي هتختاروها ؟؟؟
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 01-16-2010 05:15 AM

دبدوووبه


طلبت منك

جمبرى مقلى ومشوى

دبدوباية 01-16-2010 06:36 AM

بالظبط كدة يا ستار دة طلبى
انا عايزة جمبرى مقلى ومشوى

Silver 01-16-2010 07:48 AM

يلا ياستار ،،،

عشان انا نفسى فى الجمبرى



THE STAR 01-16-2010 10:39 PM

حاضريين للطيبين
ادي الجمبري المقلي
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

والمشوي لسه في الفرن *ـــ^
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

THE STAR 01-16-2010 10:45 PM

ااااااااااااااااااااااااد ي الجمبري المشوييي
بس يعني متنسونييش معاكو
هههههههههههههههههه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 11:23 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir