منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   اغنية حلوة !!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10058)

karmen 05-16-2009 06:42 AM

لالالالالالالالالالالالال الا
ايه التسييح ده وانت ايه عرفك انه مبيعرفش؟؟؟
هههههههههههههههههه
أهدى لمانوللى
تعرف ل رامى جمال

night_fox 05-18-2009 03:59 AM

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
a ya karmona bsssss
leeh keda tayeb?? enty bethaddy elnfoos wala a??? l
hhhhhhhhhhhhhhhhhhh
la2 ana bahzar m3 ramy
hhhhhhhhhhhhhhhh
w 3shan mayez3alsh
bahdeelo o3'nyet
ana leek
samo zean

karmen 05-18-2009 07:42 AM

هههههههههههههههههه
يا سلام بتسجدوا بأغنيه لا طبعا مينفعش بعد ايه ما انت غلط فيه واللى كان كان
هههههههههههههههههههه
بحب أهدى النفوس أوى أنا صح؟
أهدى ل سيلفر
حبيبى على نياته ل جنات

هيمة فرج 05-18-2009 10:04 AM

ههدى لكارمن

حبيبى الاولانى

رامى صبرى

انتى فين محدش بيسمع صوتك

karmen 05-19-2009 02:27 AM

أهدى لهيمه فرج
لو مسألتش عليك ل عامر منيب
انت متسألش عليه

night_fox 05-19-2009 08:44 AM

karmen wade7 fe3lan enek bethady elnfoos
3shan keda hahdeelek
hya na2sak
ehab tawfi2:P l

هيمة فرج 05-19-2009 10:26 AM

انا الى مبسألشى عليكى بردو

ههدى لكارمن

الف كلمة حب

ايهاب توفيق

karmen 05-20-2009 04:00 AM

ههههههههههههههه
ماشى يا سعيد
وماشى بردو يا هيمه
أهدى ل بلابل
زى الليله ل محمد فؤاد

night_fox 06-01-2009 11:53 AM

ana bahdy lgolden man
zaker assembly 3shan te3'asheshny:D
de o3'nya 3ala fekra
bs koliet 3loom bey3'anoha :D l

karmen 06-01-2009 10:32 PM

هههههههههههههههه
أهدى لمانوللى يا غالى عليه
ل واما


الساعة الآن 08:44 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir